Solingmeyer MX-615

Talán rejtvénynek sem utolsó a fenti kép. Mit láthatunk rajta?

Egy kicsit segítek. Érdemes megfigyelni a háttér textúráját, amit az egérpad testesít meg. Szóval egy apróság a feladvány tárgya.

Itt a helye. Miután megtakarítottam és eltávolítottam a gyártási sorját, visszaraktam a helyére. No tudja-e már valaki, hogy mi ez?

Íme, kissé távolabbról a szerkezet belseje ahol a kis golyóbis lakozik.

Ez a világos valami zárja el a külvilágtól.

De van mellette egy másik világos olyan izé. Meg némi drótszerűségek.

No és itt a teljes szerkezet belseje. Aki még most sem tudja, annak egy utolsó segítség.

Solingmeyer a neve 230V-ról üzemel és aki figyelmes volt az előző képnél az már tudja, hogy 650W teljesítményt vesz fel ez a micsoda.

Ilyen az alja.

És ilyen felülről a belseje, persze kell még bele néminemű ez meg az.

Például egy cső,

meg még egy keresztbe.

És ez lesz belőle. Egy teafőző herkentyű.

De még adós vagyok a kis golyócska mibenlétének tisztázásával. Nos, a kis fehér gömböcske egy szelep. Ami arra hivatott, hogy a fűtőbetétben keletkező gőz a meleg vizet a teafilter felé nyomja és nem vissza a víztartályba. A pontos működést az alábbi filmecske szemlélteti.

És mindez csak azért írtam le, mert szeretem a teát és a szóban forgó golyóbis szabad mozgását holminemű hordalék akadályozta.

~ Szerző: helikon7 - 2010 április 3.

Vélemény, hozzászólás?

 
