Kossuth macskája – Kossuth cat

~ Szerző: helikon7 - 2011 július 22.

8 hozzászólás to “Kossuth macskája – Kossuth cat”

  1. cute kitty cat🙂

  2. Nagyon szép cica =^^=

  3. Mi a Mátrában találtunk egy ehhez hasonló cicát és elneveztük Mártának.
    Nagyon kedves jószág volt, mindig ott bóklászott körülöttünk.
    A többi kép is nagyon tetszett, én is szeretek fotózni, csak az én gépem közel sem csinál ilyen jó minőségű képeket ( a 7.2 megapixel átka ).

  4. Ne viccelj! Nem a megapixeleken múlik. Ezt a képet a régi 3 megapixeles Konica Z10-essel csináltam. Elsősorban nem a gépen múlik, hogy egy fotó milyen lesz.

  5. hát, igen jó géppel is lehet vacak képet csinálni kétségkívül
    a gombás képeidet utólagos engedelmeddel lementettem ^^)

    • Nyugodtan lementheted, csak ne használd máshol nyílvánosan. Már volt rá példa, hogy a képeimmel pályáztak ilyen-olyan fotóversenyben, aminek törlés és egy heti kitiltás lett a vége.
      De, ha tetszik a kép és megtartod magadnak, annak én örülök a legjobban.

  6. Nem használom fel, csak gyűjtöm a különleges képeket. : )

Vélemény, hozzászólás?

 
